»Voznike so zato znova opozorili, da je ustavljanje na odstavnem pasu avtoceste lahko smrtno nevarno in da je dovoljeno le v nujnih primerih.«
»Zlasti pri hujših nesrečah, katerih reševanje in odprava posledic lahko trajata dalj časa (in lahko zahtevata tudi začasno popolno zaporo avtoceste), so prometni zastoji zelo dolgi, še posebej če gre za avtoceste, na primer primorsko, ki so že sicer prometno zelo obremenjene.«
»Če bi vozniki vozili v skladu s pravili varne vožnje, da bi se takrat, ko lahko, varno umikali na prehitevalni pas ali zmanjšali hitrost, če vidijo, da se nekdo vključuje na voznega s priključka, bi bilo manj tovrstnih motenj in posledično zastojev.«
»Da bo izvajala nadzor, saj se brez tega po dozdajšnjih izkušnjah vse skupaj ne bo obneslo. Večji zalogaj kot postavitev sistema bo namreč prepričati voznike, da ko je aktivirana neka omejitev, npr. 100 km/h, naj se vozi le toliko, pa čeprav tam, kjer je v tistem trenutku, ni zastoja.«
»Zavedati se moramo, da imamo v ozadju dobre sisteme, ogromno podatkov in ekipe v nadzornih središčih, ki to redno spremljajo, tako da nobena hitrost ni posredovana brez nekega razloga.«